Loading…

اینگونه باید صـــــــف مشتری بسازید!

اینگونه باید صـــــــف مشتری بسازید!

(آنلاین و آفلاین)

  • قافله را کسی می بازد که گمان می کند فروش فقط تجربه ست!!!

بیش از 68درصد از صاحبان کسب و کار مهارات و دانش بازاریابی و فروش ندارند

فرایند فروش هر روز پیچیده تر می شود ..

چون برای مشتریان انتخاب رقبای شما زیاد و زیادتر می شوند و ترجیح می دهند با هزینه کمتر بیشترین و بهترین خدمات را دریافت کنند

در اینده حتما درخواست و نیاز مشتریان بیشتر هم می شود و این دانش فروش شما برای طراحی سطح خدمات بالاتر و بهتر است که نیازشان را برآورده می کند.

و با این واقعیت، کسب مهارت ها در این حوزه برای حفظ بقاء و توسعه کار ضرورت است و دیگرصرفا با تجربه شخصی نمی توان فروش دلچسبی را خلق کرد.

این را زمانی دانستم که بعنوان معلم و مشاور بیش از 100کسب و کار معتبر بعد از 10سال تجربه فروش در بازار و تجارت ،دانش خود را هر روز بروز کردم و با آگاهی که کسب کردم مطمئن شدم رفتار مصرف کننده همیشه در حال تغییر است و چنانچه با تجربه قبلی بخواهیم رفتار کنیم هم سنتی بودن را انتخاب کرده ایم و هم نتایج دلخواه در معاملات شکل نمی گیرد.

امروز بعد از 17 سال بعنوان معلم و مشاور فروش بیش از 80درصد اصناف مختلف با ترکیب دانش و تجربه کارآمد بسیاری از کسب و کارها را به سود چندبرابری رسانده ام و با طراحی متد و الگوی خلق صف مشتری توانسته ام راه پیشرفت را برایشان باز کنم .

تاکنون سالهاست بنا به رسالتم در رویدادهای آموزشی آنلاین یا حضوری به عنوان معلم فروش دعوت می‌شوم و تاکنون بیش از 600 کارگاه و سمینار مرتبط به بازاریابی، فروش و تبلیغات و برندینگ را فقط در سه سال اخیر داشته‌ام و هزاران دانشپذیر که قطعا بعد از گذراندن دوره و کلاس های بنده خوب می دانند :

سرنوشت کسب و کارها بنا به تدبیرشان است نه تقدیرشان !

لینک رضایت بیش از یکصد دانشپذیر و شرکت کنندگان در دوره ها:


http://www.instagram.com/naghmekhosravi/?hl=en

و این تدبیر به معنی کنش مند و عامل بودن افراد و بوم مدل های پویای کسب وکار است و بس که در هرشرایطی به بهترین حالت ممکن تغییر مسیر می دهد .

ساختن صف مشتری در هر کسب و کاری نیازمند طراحی هوشمندانه و اجرای مدل درست برای هر کسب وکار با توجه به منابع و عوامل موجود است .

این مدل در هر شرایطی برایتان صف های طولانی مشتری می سازد و این چیزی نیست جزو بهبود مستمر و پایدار کسب و کارتان از وجود بی پایان مشتری هایی که به شما وفادارند.

چرا وفادار؟

چرا که درفرایند این الگو شما نسبت به رقبایتان بسیار برتر هستید در خدمت رسانی و شاد کردنشان و طبیعی ست که شما را همیشه ترجیح می دهند.

در این الگوی ویژه برعکس همه کسب و کارها که همه حضور و انرژی شان در کسب و کارشان هست و نتایج محدودی را دریافت می کنند ،بلعکس ،95درصد فروش شما زمانی اتفاق می افتد که شما آنجا نیستید!!! مانند ریختن بنزین در اتش است . بازی فروش را طراحی و شروع می کنید و این مشتریان هستند که بازی شما را ادامه می دهند .شمارا به بقیه معرفی می کنند و خودشان هم نفع می برند و به شما سود می رسانند.

شما به مدیریت صف مشتری نیز نیاز دارید تا حرفه ای تر شوید .(آنهم در پاندمی کرونا)

ژوزف ژوبر می‌گوید: یاد دادن یادگیری دوباره است.

من برای این رسالتم هر روز یکی از وظایفم اضافه کردن به تخصص و مهارت‌هایی‌ است تا آن را به دیگران انتقال دهم با هدف داشتن و ساختن جامعه‌ای با مردم خردمند و شادتر. و هر بار که مطالب آموزشی را به دیگران ارائه کردم قدرت و پیش روی‌ام در عرصه آموزش چند برابر شد. چرا که خودم با تکرارش بهتر یادگرفتم در ارائه و این موضوع معجزه بزرگی‌ست.

نکته مهم اینجاست که محققان این نظریه را با این هرم یادگیری اثبات کرده‌اند. درحقیقت بیشترین میزان یادگیری هر فرد از یادگرفتن مداوم و آموزش به دیگران ایجاد می‌شود.

پس با افتخار عرض می‌کنم خدمتتان در همکاری با بنده مطالب بروز شده و ایرانیزه شده‌ای را همیشه دریافت می‌فرمایید.

چرا که سالهاست بی‌توقف مداوم به مطالعه و تحقیق و تجربه در موضوع فروش، بازاریابی، تبلیغات و برندینگ پرداخته و می‌پردازم و عاشقانه و خالصانه هر آنچه را که آموخته‌ام تقدیمتان می‌کنم بی‌کم و کاستی. چرا که رسالت عاشقانه‌ام در زندگی آموزش کاربردی و پیشرفت دیگران است و بس!

کتاب های من برای آشنایی شما با الگوی صف مشتری :

با تقدیم احترام

نغمه خسروی