Loading…

مجموعه صنعتی مدرن متال

مجموعه صنعتی مدرن متال با بیش از 15 سال سابقه در زمینه انواع خدمات: برش انواع فلزات: آهن، استیل، آلومینیوم، برش لیزر، برش پلاسما، هوا برش، خمکاری، نورد، ساخت انواع قطعات فلزی، جوش انواع فلزات، جوش آرگون(TIG) و co2(MIG)، جوش لیزر، ساخت و مونتاژ انواع کیس، شاسی، کاور و تابلو دستگاه‌ها، طراحی ۳ بعدی و نقشه کشی می‌باشد. این مجموعه صنعتی با به کارگیری نیروی انسانی متخصص و مجرب و مهندسان با دانش کشورمان در منطقه صنعتی چهاردانگه مشغول به فعالیت است. مرکز صنعتی مدرن متال با داشتن بهترین دستگاه‌ها و ابزارآلات صنعتی توانسته اعتماد کارفرمایان و صنعتگران را جلب کرده و خدمات مجموعه‌های بزرگ کشوری را انجام دهد.

مجموعه صنعتی مدرن متال با اتکا به توانمندی، دانش و پشتکاری نیروهای مجرب و شایسته خود و همچنین دارا بودن به‌روزترین و بهترین دستگاه‌ها و ابزاآلات صنعتی دنیا به مشتریان خود که شامل سازمان‌ها، موسسات، شرکت‌ها، کارخانجات و عموم افراد است، خدمات نوآورانه و ارزنده با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد. رضایت مشتریان یکی از مهمترین اصول و ارزش‌های گروه مدرن متال است و سعی کرده است با تولیدات با کیفیت خود به این ارزش دست پیدا کند. در ادامه خدمات خود را به شما معرفی کرده‌ایم.

برش لیزر، در واقع تکنولوژی است که در آن مواد مختلف را با لیزر، برش می‌دهند. این برش دارای سرعت بالا، دقت و قدرت زیادی است. برش لیزر بسیار دقیق است و از هرگونه خطا و اشتباه مبراست. چرا که قطر برش لیزر کم است. نکته بسیار مهم در برش لیزر، جنس ماده‌ای است که قرار است با لیزر تحت برش قرار گیرد. زیرا سطح برخی از مواد ممکن است پس از برش کمی بسوزد. برش لیزر را تقریبا می‌توان روی اکثر فلزات انجام داد. بیشترین کاربرد فلزات در برش لیزر شامل فولاد، آهن و آلومینیوم می‌باشد. برش لیزر فلزات برای مواد کوچک بهترین و ایده‌آل‌ترین انتخاب است.

یکی از مهمترین فرایندهای تولید در چرخه صنعت، خمکاری ورق‌های فلزی است. فرایندی که برای شکل دادن ورق تخت فلزی به شکل موردنظر بدون شکستگی یا نازک شدن شدید است را خمکاری می‌گویند. این خدمات در تمامی صنایع که کار با فلزات دارند نیاز اساسی است و این موضوع اهمیت کاربرد ان را می‌رساند.

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های اتصال دو نقطه، قابل استفاده در صنعت، جوشکاری است. فرآیند جوشکاری نسبت به محل انجام جوش و نوع مواد و قطعات مورد استفاده دارای راهکارهای مختلفی است. تکنسین و مهندس‌های جوشکاری با این راهکارها آشنایی کامل دارند. در جوشکاری دو قطعه فلز یا حتی غیر فلزی به وسیله گرم کردن محل اتصال و یا ذوب مواد اتصال به یکدیگر وصل می‌شوند. 2 روش جوشکاری محبوب برای قطعات فلزی، جوشکاری نقطه‌ای و جوشکاری خطی نام دارد.

مهندسان و کارشناسان مجموعه صنعتی مدرن متال در قالب تیم‌های تخصصی و طراحی، ساخت و تولید، نصب و بهره‌برداری مجموعه‌ای کامل از خدمات فنی موردنیاز شما صنعتگران را گردآوری نموده است. شما مشتریان محترم می‌توانید اطلاعات قطعه موردنظر خود را در اختیار ما قرار دهید تا در کمترین زمان و با قیمت عالی قطعه موردنظر شما با بهترین کیفیت تولید و آماده نصب و راه‌اندازی شود