Loading…

تمدید مهلت ثبت نام آزمون های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی

مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای از تمدید ثبت نام در آزمون‌های ورودی مدارس دوره اول و دوم استعدادهای درخشان و دوره دوم نمونه دولتی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، به مدت سه روز خبرداد.

ایران در دفاع از تمامیت ارضی خود با هیچ کس شوخی ندارد

ایسنا/آذربایجان شرقی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی گفت: رژیم صهیونیسیتی، آمریکا و سایر کشورها بدانند که ایران اسلامی در تمامیت ارضی خود با هیچ‌کس شوخی ندارد و نیروهای مسلح در حفظ مرزهای کشور قاطعانه برخورد می‌کند.

کاهش قیمت سکه و طلا التهابی در بازار نیست

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن اشاره به رام شدن طلا در بازار همپای سکه، از کاهش قیمت‌ها در بازار داخل نسبت به روز گذشته (شنبه) خبر داد و تاکید کرد که خوشبختانه بازار در آرامش به‌ سر می‌برد؛ هیچگونه التهابی در بازار نیست، به نوعی می‌توان گفت بازار رکود هم دارد.

تحصیل در چین ، روسیه ، رومانی

  به راحتی از کشورهای چین ، روسیه و رومانی  پذیرش بگیرید و تحصیل خود را آغاز کنید ما به شما این قول را میدهیم که موسسه بنیاد جهانی تا انتهای مسیر تحصیلی و مهاجرتی تان همراه شماست و شما را یاری میکند.                                                             چطور  بدون آزمون ورودی به کشورهای خارجی مهاجرت تحصیلی داشته باشیم؟ […]

تحصیل در رومانی

ممکنه براتون سوال پیش بیاد اینهمه دانشجو و متقاضی برای تحصیل در رومانی برای چی این کشور رو انتخاب  کردند! اگه اسم رومانی رو شنیدی ولی دلیلی پیدا نکردی که بری تحصیلت رو در این کشور ادامه بدی این مقاله برای تو نوشته شده.