Loading…

خرید و سرمایه گذاری در املاک استانبول در سال 2024

خرید و سرمایه گذاری در املاک استانبول در سال 2024

 

آپارتمان های لوکس خارج از پلان در استانبول آسیایی و برای فروش. خانه های هوشمند Pendik با چشم انداز دریا و طبیعت با امکانات در محل. پرداخت با سود 0%، سرمایه گذاری عالی ملک در استانبول.

چرا این ملک را بخریم؟

  • نوع: آپارتمانی
  • تابعیت: واجد شرایط
  • مساحت زمین: 2700 متر مربع
  • استخر: اشتراکی
  • پارکینگ: گاراژ
  • امنیت: امنیت 24/7

 

جزئیات

ترک گشت خرسند است که این پروژه خارج از پلان آپارتمان های لوکس با سبک اقامتی را برای فروش در استانبول، واقع در سمت آناتولی شهر، شمال دریای Marmara و نزدیک فرودگاه Sabiha Gokcen در Pendik ارائه می دهد.

سمت شرقی تنگه Bosphorus، سمت آسیایی استانبول است که یک منطقه شهری کمتر شناخته شده است. بیشتر گردشگران از جاذبه های معروف سمت اروپایی دیدن می کنند. با این حال، استانبول آسیایی نیز مناطق تاریخی بسیاری را ارائه می دهد. اما با این حال، ساکت‌تر و محافظه‌کارتر از استانبول اروپایی است اجاره روزانه و ماهیانه آپارتمان در استانبول.

Pendik تا دهه 1970 یک منطقه آرام روستایی و ساحلی سرسبز بود. در سال‌های اخیر، این شهر با وجود دسترسی آسان به تمام مناطق آسیایی و اروپایی استانبول از طریق بزرگراه اصلی E-5، قرار گرفتن در فاصله کوتاهی از جنوب بزرگراه TEM و خدمات حمل و نقل عمومی و پایانه های کشتی به منطقه‌ای توسعه‌یافته و مطلوب از شهر تبدیل شده است. در حالی که فاصله کمی با فرودگاه بین المللی Sabiha Gokcen دارد.

 

مکان و جزئیات پروژه

این پروژه در حال حاضر در حال ساخت است و در شمال یک پارک عمومی بزرگ واقع در سراسر خط ساحلی، 2 دقیقه شمالی دریای Marmara و Pendik Marina، تقریبا 15 دقیقه غربی فرودگاه بین المللی/داخلی و در 20 دقیقه شرقی مرکز آسیایی Kadikoy قرار دارد.

بهترین اجاره سالیانه آپارتمان ارزان با یک پیاده‌روی کوتاه، ایستگاه‌های اتوبوس، پایانه کشتی و ایستگاه مترو را در کنار ترمینال کشتی‌های محلی و ایستگاه قطار پیدا می‌کنید، در حالی که 15 دقیقه تا بزرگراه TEM و 2 دقیقه تا جاده E-5 فاصله دارد. به طور کلی منطقه Pendik اتصالات عالی به تمام مناطق شهر ارائه می دهد.

یک رانندگی کوتاه با ماشین یا وسایل نقلیه عمومی شما را به چندین مرکز خرید مدرن، بیمارستان ها و دانشگاه های خصوصی و دولتی می برد. این منطقه محلی طیف گسترده ای از امکانات رفاهی را در فاصله چند قدمی ارائه می دهد، مامند فروشگاه ها، سوپرمارکت ها، بانک ها، مدارس برای تمام سنین، مراکز درمانی، داروخانه ها، مساجد، پارک ها و مناطق بازی، مجموعه ای از کافه ها، بارها، کافی شاپ ها، رستوران ها و غیره.

این پروژه توسط یک توسعه‌دهنده مشهور و معتبر استانبولی در زمینی به مساحت 2700 متر مربع ساخته شده است تا یک مجتمع امن محصور و دروازه‌دار متشکل از 3 بلوک آپارتمانی مدرن 8 طبقه ارائه دهد. این بلوک ها شامل 80 آپارتمان بزرگ 3 تا 5 خوابه هستند که همگی با استانداردهای عالی تکمیل می شوند. در عین حال، کلیه کارهای ساختمانی با مقررات سختگیرانه ساختمانی دولت ترکیه برای ایمنی و عایق کاری مطابقت خواهد داشت و تاریخ اتمام آن برای پایان مارس 2024 تعیین شده است.

این پروژه توسط باغ های محوطه سازی شده احاطه می شوند و ساکنان از مجموعه خوبی از امکانات موجود در محل استفاده می کنند که شامل موارد زیر است:

o یک استخر سرپوشیده آب گرم

o زمین بازی کودکان

o باشگاه بدنسازی

o پارکینگ سرپوشیده با فضاهای اختصاص داده شده

o آسانسور

o تلویزیون مرکزی و کابلی ماهواره ای

o ژنراتور

o خدمات فنی

همه اینها به صورت 24 ساعته و 7 روز با در سیستم دوربین و خدمات امنیتی نظارت می شود.

موجودی و قیمت

آپارتمان 3 خوابه، 114 متر مربع، قیمت از 452000 تا 583000 دلار

آپارتمان 4 خوابه با 2 نشیمن، 260 متر مربع، به قیمت 688000 دلار

آپارتمان 5 خوابه با 2 نشیمن، 260 – 237 متر مربع، قیمت از 579,000 تا 814,000 دلار

 

برنامه پرداخت

گزینه 1: 50% پیش پرداخت + 12 ماه قسط برای مبلغ باقی مانده.

گزینه 2: پرداخت نقدی (لطفا برای تخفیف های نقدی احتمالی با مشاوران ترکگشت تماس بگیرید)

اسناد مالکیت آماده است. این پروژه واجد شرایط شهروندی ترکیه است.

 

ویژگی های املاک

همه آپارتمان‌ها یک لابی مشترک و امن دارند و از طریق پله‌‌ها و آسانسور به تمام طبقات دسترسی دارند. همه خانه‌ها مجهز به درب‌های امنیتی فولادی و سیستم آیفون تصویری هستند که به درب لابی متصل می‌شود.

آپارتمان ها با چیدمان پلان باز یا آشپزخانه های مجزا طراحی شده اند. همه آشپزخانه‌ها واحدهای وسیع و میزهای کار با کیفیت دارند و به اجاق گاز، فر و هود مجهز هستند.

اتاق ها از طریق پنجره های بزرگ یا درهای پاسیو با نور طبیعی پر می شوند. درها به بالکن‌ها و تراس‌هایی با اندازه‌های مختلف باز می‌شوند، که چشم‌اندازی از باغ‌های محوطه‌سازی‌شده، پارک محلی و دریا را ارائه می‌دهد.

حمام ها از کف تا سقف به طور کامل کاشی کاری شده و مجهز به جدیدترین واحدها خواهند بود، در حالی که سایر قسمت های کف ترکیبی از کفپوش لمینت یا کاشی سرامیک با کیفیت گرم را ارائه می دهند.

همه آپارتمان ها با سیستم گرمایش مرکزی گازسوز گرم می شوند و با سیستم خانه هوشمند نوآورانه مجهز می شوند. علاوه بر این، همه آپارتمان ها زیرساختی برای نصب واحدهای تهویه مطبوع با هزینه اضافی شما خواهند داشت.

خرید و سرمایه گذاری در املاک استانبول در سال 2024

 

به طور کلی، این آپارتمان های خارج از پلان با دید دریا، تمام گزینه‌های مناسب را برای خانه های تعطیلات خانوادگی، بازدیدهای منظم از شهر، زندگی در تمام طول سال یا یک انتخاب عالی برای یک سرمایه گذاری املاک با اجاره سالانه بسیار بالا فراهم می‌کند، زیرا نزدیک به دریا است و امکانات محلی فراوان، دسترسی به شهر و فرودگاه از طریق بزرگراه‌ها، حمل‌ونقل عمومی و امکانات در محل را ارائه می‌دهد.

برای اطلاعات بیشتر، قیمت و موجودی همین امروز با ترکگشت تماس بگیرید. تیم ما از مشاوران اختصاصی املاک استانبول به تمام سوالات شما در زمینه املاک استانبول پاسخ می دهد، مشاوره حرفه ای ارائه می دهد و شما را در هر مرحله از فرآیند خرید املاک ترکیه راهنمایی می کند.

لطفا توجه داشته باشید که تصاویر بالا فقط برای مصور کردن مطلب هستند. ترکگشت این تصاویر را از طریق مالک/توسعه دهندگان ارائه می کند. تصاویر نشان داده شده تصاویر سه بعدی/کامپیوتری از یک پروژه خارج از پلان یا سفارشی ساخته شده است. بنابراین، تکمیل نهایی املاک ممکن است متفاوت باشد. همه مشتریان این حق را دارند که برای هرگونه درخواست اضافی یا تغییراتی که ممکن است مشمول هزینه اضافی خریداران باشد، در مورد مواد و عناصر طراحی مستقیماً با توسعه دهندگان صحبت کنند. ترکگشت هیچ مسئولیتی در قبال مواد بازاریابی ارائه شده ندارد.