Loading…

نماینده مردم پیرانشهر از پاسخ وزیر کار و رفاه اجتماعی قانع شد

تهران- ایرنا-نماینده مردم پیرانشهر از پاسخ‌های وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی درمورد ماموریت‌های سازمان بهزیستی قانع شد.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، در نشست علنی امروز-یکشنبه ۱۰  اردیبهشت- مجلس شورای اسلامی بررسی سوال کمال حسین پور نماینده مردم پیرانشهر و سردشت از حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد انجام ماموریت های سازمان بهزیستی، در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.


حسین پور نماینده مردم  پیرانشهر و سردشت به عنوان نماینده سوال کننده با اشاره به مشکلات سازمان بهزیستی گفت: روند آسیب‌های اجتماعی در کشور افزایش یافته است و یکی از مشکلات سازمان بهزیستی فقدان شناخت کافی از آسیب های اجتماعی در کشور  است و سازمان بهزیستی در این مسیر  به خوبی عمل نکرده است. آیا این سازمان توانسته از ظرفیت های کشور برای کاهش آسیب های اجتماعی استفاده کند؟


حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  بیان داشت: اگر قانون حمایت از افراد  دارای معلولیت در کشور اجرایی شود مسلما مشکلات زیادی از سازمان بهزیستی حل می‌شود و در مورد آسیب‌های  اجتماعی هم گزارش‌های از ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی به صورت دوره ای ارائه می شود که یک نسخه را تقدیم رییس مجلس خواهم نمود.


نماینده مردم پیرانشهر با استماع سخنان وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت: به وزیر فرصت می دهم که تغییرات اساسی در وزراتخانه انجام دهد و طرح این سوال هم در راستای کمک به دولت آیت الله رییسی مطرح شده است.


لذا نماینده پیرانشهر به صورت مشروط اعلام کرد از پاسخ های وزیر قانع شده است.






آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40