Loading…

استاندار همدان به دنبال ریل گذاری و برنامه ریزی توسعه محور در

همدان-ایرنا- استاندار همدان گفت: ضمن رسیدگی به معیشت مردم، به دنبال ریل‌گذاری و برنامه‌ریزی توسعه‌ محور برای پیشرفت استان در افق‌ درازمدت هستیم.


به گزارش روز یک‌شنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری همدان، «علیرضا قاسمی فرزاد» در نشستی صمیمی با دبیران احزاب و گروه‌های سیاسی استان همدان با اشاره به اینکه حکمرانی یکی از سخت‌ترین امور است، افزود: ما وضعیت نابسامان و به‌ هم‌ریخته‌ای از دولت گذشته تحویل گرفته‌ایم که تلاش شبانه‌روزی می‌طلبد تا شرایط بهبود پیدا کند.


وی در ادامه با اشاره به تلاش‌های دولت در راستای رفع موانع واحدهای تولیدی استان همدان، گفت: احیای دو سوم واحدهای راکد استان اقدام بزرگ دولت در کوتاه مدت بوده که تاکنون به برخی از آن‌ها رسیدگی و موانع آن‌ها رفع شده است.


استاندار همدان تصریح کرد: در حوزه‌های کشاورزی، صنایع، گردشگری و معادن استان نیز برنامه‌ریزی‌های لازم و بلند مدت را در نظر گرفته‌ایم؛ زیرا باید میزان بهره‌وری حوزه‌های مختلف در استان را افزایش دهیم.


نماینده عالی دولت در استان همدان گفت: برای گرفتن تصمیم درست در انتصابات باید همه جوانب را سنجید و به تمام ابعاد آن پرداخت تا در راستای منافع عمومی و مصالح نظام مقدس اسلامی اقدام کنیم. 


قاسمی‌فرزاد با اشاره به مسائل مطرح شده توسط احزاب و مسئولان تشکل‌ها و جریان‌های سیاسی استان مبنی بر تربیت نیرو برای انقلاب، تاکید کرد: یکی‌ از برنامه‌های مهمی که تیم‌ مدیریتی استان در دستور کار قرار داده، تربیت نیرو و کادرسازی مدیریتی برای انقلاب است. 


وی در ادامه با اشاره به تعامل سازنده احزاب و دولت، گفت: آنچه از احزاب سیاسی اصولگرا و تشکل‌ها و جریان‌های انقلابی استان همدان انتظار می‌رود، این است که به مسئولان و مدیران دولت سیزدهم اعتماد کنند.


نماینده عالی دولت در استان همدان گفت: در انتصابات حتما از جوانان استفاده می‌شود و از افراد با سابقه نیز در کنار آن‌ها به عنوان مشاوره استفاده خواهد شد تا بتوان بهترین نتیجه را اخذ کرد. 


وی تصریح کرد: خانه احزاب سازوکار ویژه‌ای دارد و در راستای استفاده برابر و عادلانه‌ از تمامی احزاب شناسنامه‌دار استان همدان قدم بر می‌داریم.


استاندار همدان اظهار داشت: از نظرات و توانمندی‌های بانوان کارآفرین در استان نهایت استفاده می‌شود و این مهم باید مورد توجه قرار گیرد. 


قاسمی‌فرزاد در ادامه با اشاره به حمایت‌های دولت سیزدهم از بانوان گفت: در راستای حمایت از بانوان، برنامه‌ریزی‌های لازم در جهت حمایت از زنان بی‌سرپرست، بد سرپرست و زنان روستایی در حال انجام و اجرا است.


وی گفت: از حقوق حقه فرهنگیان دفاع کرده‌ و دفاع خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد کسی از این موضوع سوء استفاده کند.


استاندار همدان افزود: یکی از وظایف احزاب استفاده از “جهاد تبیین” در فضای مجازی و به‌صورت گفت‌وگوی رو در رو  در راستای هوشیار کردن جامعه فرهنگیان است، زیرا که منافقین تمام تلاششان را برای هجمه به کشور و آسیب زدن به مردم به کار گرفته‌اند.


قاسمی فرزاد با اشاره به ضرورت سفرهای شهرستانی، گفت: هر جمعه به یکی از شهرستان‌های استان سفر می‌کنیم و در آن‌جا ضمن سرکشی از واحدهای تولیدی، در نماز جمعه با مردم صحبت کرده و از نزدیک در جریان مشکلات واحدهای تولیدی قرار می‌گیریم.


استاندار همدان: به دنبال ریل‌گذاری و برنامه‌ریزی توسعه‌محور در افق‌ درازمدت هستیم


در ادامه این نشست احزاب سیاسی و مسئولان تشکل‌های انقلابی و جریان‌های سیاسی استان همدان مطالبی را مطرح و درخواست‌های خود را به طور مفصل ارائه کردند.


استفاده از ظرفیت مشاوره ای احزاب، ایجاد وحدت و یکپارچگی در بین نیروهای انقلابی، بازسازی اعتماد عمومی مردم با اقدامات دلسوزانه دولت سیزدهم، توجه جدی به موضوع معیشت مردم، اشتغال و اقتصاد، پرهیز از شعار دادن، کادرسازی برای آینده مدیریت استان از جمله مواردی بود که از جانب احزاب، تشکل ها و گروه های سیاسی در این جلسه مطرح شد.