Loading…

تساوی استقلال و مس رفسنجان در نیمه نخست

تهران- ایرنا- نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و مس رفسنجان در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با تساوی بدون گل به پایان رسید.


 نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و مس رفسنجان در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با تساوی بدون گل به پایان رسید.


تیم‌های مس رفسنجان و استقلال  سه‌شنبه ساعت ۲۰ در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان روبه‌روی یکدیگر قرار گرفته‌اند.


قضاوت این بازی را «احمد محمدی» با کمک‌های «علی اکبر نوری» و «دانیال باشنده» بر عهده دارد.


استقلال صدرنشین در شرایطی رودروی مس رفسنجان قرار گرفته است که قهرمانی‌اش در لیگ برتر حتمی شده است اما کیلومترها دور از تهران در رفسنجان به دنبال این است بدون شکست زمین مسابقه را ترک کند تا یک گام دیگر به رکورد افسانه‌ای در فوتبال ایران نزدیک شود.


مس رفسنجان برای بازی با استقلال انگیزه‌های متفاوتی دارد، شاگردان محمدربیعی به دنبال این هستند تا نوار موفقیت‌های استقلال را در خانه پاره کنند.


دقیقه ۹: ارسال کرنر آذرباد از جناح راست با ضربه سر میثم تیموری رسید اما توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه سید حسین حسینی به بیرون رفت.


دقیقه ۳: حرکت تکنیکی امیرحسین حسین‌زاده پشت محوطه هجده قدم مس رفسنجان با شوت او همراه شد اما ضربه زیبای این بازیکن به تیرک دروازه فایز الرشیدی برخورد کرد.


دقیقه ۵: ارسال تند و تیز مهدی حسینی از سمت چپ به روی دروازه استقلال و در حالی که از حسینی هم عبور کرده بود به علیاری رسید اما ضربه بی دقت او در چهارچوب جایی نداشت.


دقیقه ۱۵: ارسال کرنر مهدی پور به روی دروازه به رافائل سیلوا رسید که ضربه سر او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.


دقیقه ۳۵: دقیقه ۳۵: سانتر خطرناک حسن جعفری به روی دروازه با ضربه سر علیاری همراه شد که حسینی به سختی و در دو مرحله توپ را مهار کرد.


دقیقه ۳۹: آرمان رمضانی فرصت خوبی برای شوت‌زنی پیدا کرد اما ضربه این بازیکن با اختلاف ناچیزی به خارج رفت تا او در در گلزنی ناکام باشد.


مصاف تیم‌های استقلال و مس رفسنجان در حالی برگزار شد که مسوولان تیم مس با قرار دادن تصویر اسطوره فقید و تکرار نشدنی فوتبال ایران مرحوم ناصر حجازی، در کنار زمین، یاد این اسطوره را گرامی داشتند.


بازیکنان تیم فوتبال مس رفسنجان پیش از شروع مسابقه تونل افتخار برای بازیکنان استقلال زدند تا به نوعی به قهرمان زودهنگام فصل تبریک بگویند. هفته گذشته نیز بازیکنان آلومینیوم اراک برای استقلال تونل قهرمانی زدند.


ترکیب استقلال:


سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا، آرمان رمضانی


ترکیب مس رفسنجان:


فایز الرشیدی، شاهین توکلی، فرشاد محمدی مهر، عقیل کعبی، سیدمهدی حسینی، مهرداد رضایی، حسن جعفری، میثم تیموری، مجید علیاری، محسن آذرباد، گادوین منشا



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40