Loading…

تور گردشگری بین المللی پاریس تا پرسپولیس وارد ایران شد

تهران – ایرنا – موتورسواران تور گردشگری بین‌المللی «پاریس تا پرسپولیس» با ورود به خاک ایران از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری کشور بازدید ‌خواهند کرد.


به گزارش ایرنا از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، گردشگران شرکت‌کننده در تور گردشگری بین‌المللی پاریس تا پرسپولیس ٢٠ نفر از کشورهای فرانسه، سوییس و هلند هستند که با ۱۶ دستگاه موتورسیکلت سنگین و سه دستگاه خودرو دو دیفرانسیل از شهر پاریس در فرانسه سفر خود را آغاز کرده و جمعه دوم اردیبهشت‌ سال ۱۴۰۱ از طریق مرز ماکو وارد استان آذربایجان غربی شده اند.


این تور گردشگری با هدف مقابله با ایران‌هراسی و در راستای معرفی فرهنگ، تمدن، آثار و جاذبه‌های تاریخی و گردشگری ایران با هماهنگی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، کشورمان را به‌ عنوان یکی از مقاصد امن و زیبای گردشگری خود انتخاب کرده‌اند تا سفیر امنیت، فرهنگ و تمدن ایران اسلامی باشند.


این گردشگران موتورسوار طی ٢١ روز حضور در ایران با عبور از شهرهای کندوان، تبریز، سقز، کرمانشاه، گلپایگان، اصفهان و یاسوج از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این شهرها بازدید خواهند کرد.

در ادامه به مدت چهار روز در شهر شیراز اقامت خواهند داشت و پس از بازدید از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این شهر در مسیر بازگشت از شهرهای اصفهان، اراک، قزوین و استان گیلان عبور و ایران را از طریق مرز آستارا به مقصد فرانسه ترک خواهند کرد.




آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40