Loading…

مطالبه گری وظیفه مردم پس از رأی دادن منتخبان باید به وعده ها

ایسنا/گلستان رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان مطالبه‌گری مردم از مسئولین را ادامه وظیفه مردم در مسیر بعد انتخابات دانست و افزود: وظیفه مردم با رأی دادن به پایان نرسید بلکه وظیفه مهمتری در پیش‌روی آن‌ها قرار گرفت. 


حجت‌الاسلام سیدجواد محمدزاده در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی پیام‌های زیادی به همراه داشته است، اظهار کرد: یکی از مهمترین پیام‌های آن پایبندی مردم به اصل نظام و آرمان‌های مقام معظم رهبری حتی با وجود مسائل و مشکلات و بی‌تدبیری برخی مسئولین است.


وی با اشاره به تلاش‌های فراوان و توطئه‌گری دشمنان برای ایجاد فضایی سرد و بی‌روح در بین مردم برای برگزاری انتخاباتی کم شور، عنوان کرد: حضور پرشور و حماسه آفرین مردم از آگاهی، هوشیاری و بصیرت ملت ایران خبر می‌دهد.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان طبق گفته پیامبر اسلام (ص) که فرمودند: «کلکمْ راعٍ، وَ کلکمْ مَسْؤُولٌ عَنْ رَعِیتِهِ» خاطرنشان کرد: هرکس با توجه به شغل و جایگاهش مسئولیتی دارد که با این دیدگاه می‌توان گفت مردم در این حماسه به وظیفه خودشان عمل کردند حال نوبت نمایندگان مجلس و خبرگان رهبری است که به وظایف خود عمل کنند. 


محمدزاده تصویب قوانین و نظارت بر آن را از وضایف ذاتی نمایندگان برشمرد و افزود: از دیگر وظایف مهم نمایندگان همراه و در کنار مردم بودن و حل کردن مشکلات و گرفتاری‌هایشان در تمامی عرصه‌ها به خصوص در عرصه ازدواج نسل جوان است.


وی با اشاره به دیگر مسئولیت‌های نمایندگان خبرگان و مجلس خبرداد و گفت: تمام نمایندگان باید تلاش کنند رسالت و وظایفی را که امام جامعه و ولی جامعه تعیین و ترسیم کرده است را در محقق و جامه عمل به آن بپوشانند.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان موضوعات مختلفی اعم از مَسکن، ازدواج، اشتغال، تولید و مهار تورم را از بایدهای اولویت‌ کاری نامزدهای انتخابی مردم برشمرد و توضیح داد: زمان، زمان عمل به وعده‌ها، قول و قرارهایی است که به مردم داده شده است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز