Loading…

هدفگذاری دولت برای تحقق درآمد ۲۰ میلیارد دلاری از محل ترانزیت

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره دیپلماسی فعال منطقه‌ای ایران گفت: هدفگذاری دولت برای کسب درآمد ۲۰ میلیارد دلاری از محل ترانزیتی منطقه‌ای قابل تحقق است.


حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به سفر مقامات کشورهای مختلف به کشورمان گفت: رفت‌وآمدها نشان دهنده دیپلماسی فعال دولت در حوزه مسائل اقتصادی است و دیپلماسی اقتصادی دولت در جهت رشد مبادلات به ویژه با کشورهای منطقه و همسایه گامی مهم در جهت رشد اقتصادی است.


موسوی اظهار داشت: با توجه به افزایش مبادلات بین ایران و کشورهای همسایه در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد جایگاه ترانزیتی و محوریت ایران در منطقه خواهیم بود که درآمد ارزی ایران را افزایش خواهد داد.


وی خاطرنشان کرد: دولت عنوان کرده که درآمدهای حاصل از ترانزیت را به ۲۰ میلیارد دلار افزایش خواهد داد،لذا رایزنی‌های دیپلماتیک وزارت امورخارجه این هدف را محقق خواهد کرد.


این نماینده مجلس گفت: مجلس در این مسیر همراه و همگام دولت است و هر کجا که نیاز به اصلاح قوانین و تصویب قانون جدید باشد، مجلس آمادگی دارد تا همکاری تام و تمام با دولت برای از سر راه برداشتن موانع قانونی احتمالی داشته باشد.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40