Loading…

وزیر نفت عملیات اجرای مجتمع پتروشیمی گلستان به زودی آغاز می شود

تهران- ایرنا- وزیر نفت با اشاره به آخرین وضعیت توسعه مجتمع پتروشیمی گلستان، گفت: با توجه به سهام‌دار شدن هلدینگ‌های بزرگ در این پروژه، به‌زودی عملیات اجرای‌ آن آغاز خواهد شد.


به گزارش حوزه پارلمانی ایرنا، جواد اوجی در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت توسعه مجتمع پتروشیمی گلستان، گفت: بخش اعظم سهامدران این پتروشیمی مردم هستند و مشکلات بسیاری را در چند سال اخیر از سر گذرانده است، اما خوشبختانه به دنبال پیگیری‌های رمضانعلی سنگدوینی نماینده گرگان، وزارت نفت و شرکت ملی صنایع پتروشیمی، کارگروهی تشکیل داده است تا به‌صورت تخصصی کار را پیگیری کند در عین حال از هلدینگ‌ها و شرکت‌های توانمند پتروشیمی برای سرمایه‌گذاری هم دعوت کرده ایم.


وزیر نفت بیان داشت: از شرکت ملی صنایع پتروشیمی و هلدینگ خلیج فارس درخواست سرمایه‌گذاری در این پتروشیمی و سهامداری آن را داشته‌ایم که موافقت شده است لذا با توجه به اضافه شدن سهامداران جدید، به‌زودی تحول خوبی در مجتمع پتروشیمی گلستان، صورت خواهد گرفت.


اوجی ضمن قدردانی از نماینده و استاندار گلستان به منظور همراهی و تلاش برای راه‌اندازی این پتروشیمی که اشتغال‌زایی فراوانی برای مردم منطقه به همراه دارد، گفت: وزارت نفت بنا دارد هرچه سریع‌تر این مجتمع، عملیاتی و تعیین تکلیف شود.


وی با بیان اینکه مطالعه اقتصادی این پروژه انجام شده و سرمایه‌گذاران و هلدینگ‌های بزرگ برای سرمایه‌گذاری در آن اعلام آمادگی کردند، اظهار کرد: باتوجه به سهام‌دار شدن هلدینگ‌های بزرگ در این پروژه، به‌یقین به‌زودی عملیات اجرای آن آغاز خواهد شد تا مردم منطقه  از فواید آن بهره‌مند شوند.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40