Loading…

وزیر کشور سه میلیون زایر اربعین از ایران به عراق رفتند

آبادان – ایرنا – وزیر کشور گفت: تاکنون سه میلیون زایر اربعین برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی از کشور خارج شدند و هم اکنون شاهد پیک جدید حضور زایران در پایانه‌های ششگانه مرزی هستیم.


احمد وحیدی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در شلمچه بیان کرد: با نزدیک شدن به اربعین حسینی تعداد زایرانی که قصد رفتن به عراق را دارند در گذرگاه‌های اربعین افزایشی است با این وجود مشکلی در خصوص خروج آنها نیست.


وی افزود: در حدود یک میلیون و ۴۵۰ هزار زایر از مرزهای ششگانه نیز به کشور بازگشتند.


 وحیدی گفت: در هر۶ مرز شاهد وضعیت خوبی هستیم و تردد زایران به شکل روان و بدون مشکل در حال انجام است.


آمادگی کامل دستگاه‌ها و مواکب برای خدمت رسانی در بازگشت زایران


وی با اشاره به آمادگی کامل دستگاه‌های خدمت‌رسان و مواکب برای خدمت رسانی به بازگشت زایران ادامه داد: ۶ رام قطار از خرمشهر به تهران، و خرمشهر به مشهد و زاهدان افزوده شده و ظرفیت ریلی در این مسیر سه برابر افزایش پیدا کرده است.


وزیر کشور گفت: بخشی از انتقال زایران اربعین به شهرهای خود، توسط خودروهای شخصی انجام شده است و از سایر دستگاه‌های دیگر نیز برای انتقال زایران استقاده خواهد شد.


وی در خصوص مشکل تردد زایران اتباع خارجی نیز بیان کرد: مشکل تردد زایران افعانستانی برطرف و زایران پاکستانی نیز می‌توانند از مرز زمینی عبور کنند.


وحیدی گفت: در پایانه شلمچه فضای معنوی خاصی وجود دارد و  یک هزار موکب در خوزستان به ویژه در نزدیکی پایانه‌ها و گذرگاه‌های اربعین برپا شده و به زایران خدمات رسانی می‌کنند.


تردد زایران اربعین از گذرگاه‌های مرزی شلمچه و چذابه در استان خوزستان به صورت شبانه روزی ادامه دارد.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>ایفون تصویری “https://mz724.ir/”>بلیط هواپیما موج زمزم “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما “https://www.flytoday.ir/flight”>بلیط هواپیما